Bij Standaard Muide hechten we veel waarde aan een goede relatie met iedereen die bij onze activiteiten betrokken is: spelers, ouders, tegenspelers én buurtbewoners. Wij streven naar een omgeving waarin iedereen zich gehoord, gerespecteerd en welkom voelt.
We beschouwen klachten als belangrijke leerpunten. Regelmatig analyseren wij ontvangen klachten en bespreken wij deze binnen het bestuur om zo onze werking voortdurend te verbeteren. We zetten actief in op preventie en optimalisatie van processen om klachten te verminderen.
Heeft u een klacht? We nemen klachten serieus en zien deze als een kans om te verbeteren en verbinding te versterken. Om uw klacht zo zorgvuldig mogelijk te behandelen, verzoeken wij u om onderstaande stappen te volgen:
Neem direct contact op Heeft u een klacht of feedback? Laat het ons direct weten via onderstaand formulier. Onze vertrouwenspersoon of de daarvoor verantwoordelijke bestuurder zorgt ervoor dat uw bericht snel en vertrouwelijk wordt behandeld.
Persoonlijke opvolging Binnen vijf werkdagen ontvangt u een persoonlijke reactie. Indien nodig zoeken we samen met u naar een passende oplossing of dialoog. Elke klacht wordt zorgvuldig geregistreerd en geëvalueerd om vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen.
Vertrouwelijkheid en privacy Uw klacht en persoonlijke gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld, conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR). Alleen de verantwoordelijke personen hebben toegang tot uw gegevens.
Specifieke aandachtspunten
Voor ouders: Heeft u een zorg of klacht over trainingen, communicatie of andere zaken rondom uw kind? Wij luisteren graag en zoeken samen naar oplossingen.
Voor tegenspelers: Wij staan voor sportiviteit en respect. Indien er zich toch een incident voordoet, nemen wij uw klacht serieus en zetten we in op dialoog en herstel. Voor officiële procedures kunt u ook terecht bij Voetbal Vlaanderen.
Voor buurtbewoners: Wij waarderen de goede verstandhouding met onze buurt. Heeft u vragen of opmerkingen over activiteiten, geluid of verkeer? Laat het ons weten, wij doen ons best om samen oplossingen te vinden.